Ons bestuur: Peter van de Kuit (vice-voorzitter), Karin Verheijen (voorzitter), Jeanine Robles (secretaris), Kees Poederbach (penningmeester), Gabi Nagy (algemeen lid)

Het doel van Stichting voor Effectief Onderwijs

Wij hebben als doel om binnen het onderwijs in Nederland een verande- ring en hervorming te realiseren zodat er met plezier onderwijs gegeven en gevolgd wordt. Dit doen wij door cursussen, bijles en studieboeken te bieden die kinderen en volwassenen leren hoe te leren. Met die kennis en de toepassing ervan kunnen zij hun volledige potentieel verwezenlijken en doelen in het leven bereiken.

Deze diensten en studieboeken zijn gebaseerd op de werken van de heer L. Ron Hubbard.

De studiemethode

Ervaar jij tijdens het lezen of studeren weleens
hoofdpijn, vermoeidheid, onrust of verwarring?Dit zijn enkele symptomen die kunnen optreden wanneer je iets aan het (be)studeren of lezen bent dat je niet helemaal begrijpt. Wanneer je iets niet begrijpt, dan neem je de materie verder niet in je op. En die verwarring resulteert in onprettige fysieke of mentale verschijnselen (lees er hier over). Er zijn drie barrières van onbegrip die je tijdens het studeren kunt tegenkomen. Als je deze kent en weet hoe ermee om te gaan, dan kun je jouw studieprobleem aan- pakken en oplossen. Dit doe je met de Basis Studiemetho- de.

Gratis download

Download gratis het boekje waarin je de uitleg krijgt over de 3 barrières die studieproblemen veroorzaken. Wan- neer je de barrières kent, kun je er ook iets aan doen.

Met dit boekje krijg je de eerste intro- ductie tot de Basis Studiemethode om succesvol te leren.

Wil je up-to-date blijven over onze ontwikkelingen?
Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief

Onze webshop

In de webshop tref je een overzicht van alle materia- len van de studiemethode. Help jezelf of je kind(eren) om succesvol te studeren. Met de aankoop die je hier doet help je niet alleen je eigen studie-situatie te ver- beteren, maar draag je bij aan het realiseren van ons doel: een hervorming in het onderwijs bewerkstelligen zodat effectiever onderwijs gegeven wordt en deze met meer plezier gevolgd wordt. Alle opbrengsten worden 100% ingezet voor het realiseren van dit doel.