Werken met of bij een stichting met een mooi doel

Heb jij ook behoefte om positief bij te dragen aan goed onderwijs, zodat iedereen optimaal en met plezier kan leren en deze kennis kan toepassen in het leven? Dan ben je bij Stichting voor Effectief Onderwijs aan het juiste adres! We hebben een groot doel en dus ook veel werk te verrichten. Iedereen die zich hierin herkent nodigen wij van harte uit om onze stichting te helpen en aan onze doelstelling bij te dragen. Wij zijn altijd op zoek naar:

stichting voor effectief onderwijs

Word vrijwilliger bij Stichting voor Effectief Onderwijs

Wij weten dat de Basis Studiemethode de beste leermethode is die er is. Wij willen dan ook heel Nederland hiermee in contact brengen. Enerzijds om een beter onderwijs te realiseren. Anderzijds om iedereen de ervaring te geven dat leren leuk én toepasbaar is.

Met ons streven om heel Nederland te bereiken kunnen we alle hulp gebruiken die nodig is. Heb jij interesse om vrijwilliger te worden van onze stichting? Misschien kun jij ons helpen met:

• Marketing
  • Onderhoud van de website
  • Vertalingen
  • Promotie
  • Administratie

Je wordt onderdeel van een gezellig team die mooie doelen nastreeft. Doe je mee?
Vul dan onderstaand formulier in, dan nemen wij contact met je op. Vragen kun je dan ook meteen aan ons stellen.

Start je eigen studie- of bijlescentrum

De Basis Studiemethode die wij gebruiken is simpel en effectief. Iedereen kan het leren. Het is dé methode om het onderwijs positief te beïnvloeden, maar vooral ook om leerlingen te helpen met plezier te studeren. Om dat te realiseren hebben we zoveel mogelijk partners, studiecentra of bijlescentra nodig in Nederland. Wil jij het heft in eigen handen nemen en een positieve impact maken in het onderwijs? Laten we samenwerken!

We hebben een compleet trainingsprogramma om je een professional te maken op het gebied van kennisoverdracht. Met deze skills kun je werken met zowel kinderen als volwassenen om de studiemethode over te brengen.

In deze training leer je onder andere hoe je studenten/leerlingen actief bij het leerproces betrekt door middel van het geven van voorbeelden en demonstraties. Je ontwikkelt en vergroot de woordenschat van leerlingen. Met een grotere woordenschat en de juiste begrippen bij woorden kunnen ideeën, concepten, studies namelijk goed worden overgebracht en worden benut. Wij leren jou hoe je dit doet.

stichting voor effectief onderwijs

De inhoud van deze training:

• Leren Hoe te Leren
    • Basiscursus Studeren
    • Communiceren is Leuk
    • Hoe te werken met kinderen
    • Ups en Downs
    • Stagelopen bij een gevestigd bijles centrum

Het moment dat een leerling opeens iets wèl begrijpt is namelijk onbeschrijfelijk en alle moeite waard. Heb je interesse om een samenwerking met ons te onderzoeken?

Neem dan contact met ons op: 020-89 14 233 of info@stichtingvooreffectiefonderwijs.nl.